Ranaaa58 3+6 haftalık hamileyim.. Ayağım boşluğa bastım. Hafif karnımda ağrım oldu.. Bişey olur mu çok kafam takıldı
Ranaaa58 Muberenay_25 doktoruma mesaj yazdım buna bağlı düşük olmaz korkmayın dedi. İnşallah olmaz ilk gebeliğim düşük olunca buna daha çok tedirgin oldum