Asdfjsjdkks Hanımlar 2. Sezerhanımı olucam kızım 1 yaşında. Mecbur kucağıma almam gerekecek. Kaç gün sonra alabilirim kucağıma?
Gamzedngdn Asdfjsjdkks Muhtemelen senin iyileşme sürecine bağlı bu durum. Bende yazın sezeryan olucam kızım 2 yaşında olacak. Şuan 11 kilo zor olacak ama 2 aya iyileşiriz heralde ilk dönemdede biraz eşim destek olur diye düşünüyorum
Minnakhayaller Asdfjsjdkks ay bende öyleyim ya şuanda hamileyim 11 kilo bebeğim sürekli kucağımda 1 hafta donra alabilriiz bence eğer toparlanmıs olursak
Gamzedngdn Asdfjsjdkks kucağınıza alırsınız karnınıza dikkat ederek ama yerden direk kaldırmazsınız. Herkes için uzun bir süreç herkes ister hemen kucağına almak ama sonuçta orada bir dikiş var ve iyileşmezse herşey daha uzun ve zor olur.