Brvndkm ilk gebeliğimde ne bulantı ne halsizlik ne en ufak bir sıkıntım vardı ama maalesef kaybettim onu sonra 1 yıl sonra tekrar hamile kaldım ama bulantıdan gözümü açamıyodum,kolumu kaldıramıyodum sürekli tansiyonum düşüyordu ama onuda kaybettim .ikisinde de hiç kalp atışı oluşmadı.o yüzden belirti olmaması kötü bişey olduğu anlamına gelmez.şanslı olduğunuzu gösterir keyfini çıkarın