Kızlar allah aşkına doktorum 1 ay sonra tekrar görüşelim dediğinde içime ufunetler basıyor bir ay çok uzun değil mi ya ben şimdiye kadar bir kere sabrettim bir ay genelde iki haftada bir gittim bi şekilde üçü nadir buldu 😂 en son 26 da gördüm 30da gel sonra sıklaştırcaz dedi yok abi 30a kadar çatlarım ben 28de gideceğim bida varmı benim gibi olan yalnız değilimdir inşallah😂