BaharAytekin UlkerOzer bizde bugun 6+5 olduk amma mide bulantısından kendımı kaldıramıyorum sürekli yatıyorum ve su içemiyorummm 😩varmı benm gbi erkenden başlayanlar
Azrazerin gamzebzk UlkerOzer 🤗🤗🤗burdayız bende açsammı diyordum nisan anneleri diye iyi oldu tahmini 5 haftalık bugün bende gidicem☺️
gamzebzk Nisan mi emin değilim :D Martin sonu nisan başı diye hesap ettim ben de dahil miyim acabaaa : ))
UlkerOzer gamzebzk eveet :)) sen de bizdensin:)) hayırlı olsun sağ salim inşallah kucağımıza alalım hepimiz❤️
Senemg Benn✌🏾 Benimde Doğum tarihimde Nisa’n bakalım bebeğimde Allah izin verirse 1 ile 13 arası dedi doktor ☺️
Akaykader UlkerOzer O kadar güzel bir duygu ki anlatılmaz yaşanır 😊 RABBİM sağlıklı bir şekilde eline almayı nasip etsin İNŞAALLAH canım benim 💕
Senemg Bende 4+2 iken öğrendim şuan 4+7 olduk 🙂 hayırlısı inşallah herkes sağlık sıhhatle kucağına alır ❤️
UlkerOzer gamzebzk biz daha çok miniğiz bugün doktora gittim ultrasonda kese göremedi doktor çünkü daha 4 haftalığız 🙈
Mirayinannesiii AkelebekB benimde 1 nisan gibi. Hareketleri hissetmedim daha ya erkek. Ilk hamileligim kizdi 15 haftada baslamistim hissetmeye daha bunda tik yok
Zey0502 Merhabalar kızlar 🤰🏻 Bende 5+2 günlük hamişim😍 1-11 nisan arası doğum gibi duruyo. Bakalım hayırlısı olsun. Sağlıkla kucağımıza alırız inşAllah🙏🏻
GoncAli Zey0502 merhaba son adetim 29 temmuz 5+3 hamileyim bugun dr. Gittim kese göründü beslendiği York kesesini de gördü ama bebek görünmedi :( 1 hafta 10 gün sonra tekrar gideceğim. Sizde bebis göründü mü acaba
gamzebzk UlkerOzer oy olsun annesi inşallah ilerleyen zaman da görür biz de haftaya kalp atışını dinlemeye gidicez çok heyecanliyim 😍
Aycan16 Bende 4+6 oldum :) salı günü doktora gidicem Allahın izniyle :) acaba tekrar kan versemmi die düşünüyorum :) adetime 2 gün kala verdim 48 çıktı 2 gün sonra bidaha verdim 144 çıktı :) yarın bidaha versemmi diye düşünüyorum bi yandanda doktora gidicem zaten boşver diyorum :) napsam bilemedim
UlkerOzer Aycan16 bence doktoru bekle canım bana da bayramdan sonra gel dedi zaman geçmiyor biliyorum ama beklememiz lazım☺️ Ben de 4 haftalık henüz kan tahlilinde 107 çıktı
Lylaalp 4+4 hamileyim nisan 10 -17 arasında gösteriyor inşallah hepimiz Sağlık sıhhatlı kucağınıza almayı nasip etsin
Sibelsamet Lylaalp son adet tarihiniz nedir acaba? Ben de ikinci bebeği bu aralıklarda doğurmak istiyrium da 🙈 nasipse