hamisanne_63 Ayy sadece ben miyim kontrole gideceğim günün gecesine sevinçten heyecandan uyuyamayan🤣 şuan yoldayım koca kafalı oğlumu görmeye gidiyorum cok mutluyum 33+4 deyiz bugün giden var mı hastaneye🥰 son durumları paylaşalım kızlar😇
deletedmom87894 hamisanne_63 ben gittim canım 20 haftalığım dün idrar kült tahlili vermiştim boşa gitmişim 3 güne çıkıyormuş🤦🏻♀️Oğluşumda 21 cm 328 grammış
hamisanne_63 deletedmom87894 20. Hafta da sadece detaylı ultrason yapmıyorlar mı tahliller niçin enfeksiyona faln mı bakacak doktor
deletedmom87894 hamisanne_63 ben 3 lü test sonucuma bakmak için gitmiştim soktor 3 aydır kan tahlili olmadığımı gördü onu istedi bide ben idrarımda yanma olduğunu söyleyince idrar kült ver dedi ondan