Denizliche bende bebeğimin yüzünü bi 20.haftada gördüm 4 boyutluya gitmiştik. Sonra hiç göremedim. Doktorum her seferinde uğraşıyor ama nafile yüzünü saklıyor bizim kız. O minnak eller kürdan kollar hep kafasını yüzünü saklamakla meşgul. inatçı yeni nesil bebeler