Butterflyy1 2 .Kez kızım olucak ilk kızımın ismi defne ikinci kızımın isminide deren koymak istiyorum ama eşim pek begenmiyor gibi ama ben aradaki uyumu cok beğeniyorum cevremden bi iki kişide kaba duruyo sanki deren ismi diye söyleyince iyice kararsız kaldim doguma az kaldı halada emin degilim bu isimden napim defne isminin yanina ne koyim sizce kızlar allah askina yardim edin yA 😭
annesinin_beybisi Butterflyy1 deren ismi kötü degil ama illa d ile başlamak zorunda değilse başka isim de düşünebilirsiniz
Butterflyy1 annesinin_beybisi ben bi yandan uyumlu istiyorum ikisinin yaşları cok yakın olcak birbirine güzel olur diyorum ikiz gibi bi kere bi yazıyı gördüm cocukla veren diye dalga gecerler diye yazi verdi iyice kararsiz kaldim ya
Butterflyy1 Maaaile kaba diyolar söylenişi sizcede oyle mi bide etrafta var mi bildiğiniz deren isimli bebekler huyu suyu nasil oluyo acaba
Tuliy5 Butterflyy1 Deren güzel bence canım. 🌸 Derin ismini sevmem pek, fesat düşünenler olabiliyor bu ismi duyunca. Başka isim düşünürsen: Beste 🌸
Zaferesra0204 Butterflyy1 ilk kizimin adi defne beliz 2.ye hamileyim asya mina koycam illa d ile baslasin istiyorsan derinde guzel 🙂