Mormenekse34 2 doz biontech asim var, 14.haftamdayim dr la henuz gorusmedim Doktorlarinizin yonlendrmesi oldu mu, su haftadan sonra asi vurul diye mesela merak ediyorum
sh-1707 Meldaa55 ilk 3 ay bebeğin organ gelişimi söz konusu olduğundan doktorum bana 4. Ayda olmamı önermişti
3cocukannesii Mormenekse34 ben de ilk dozumu hamile kalmadan 3 hafta önce vurulmuşum, hamile kalınca 2.dozu erteledim şuan 18+4 günlük kendi doktorum 3 aydan sonra aşı serbest vurulabilirsin dedi, rendavu alıp sağlık ocağına gittim orda ki aile hekimi Dr biontek ağır Bi aşı biz 6 aydan sonra tavsiye ediyoruz vurdurmak istersen yine de sen bilirsin ama ben tavsiye etmiyorum dedi, bende cesaret edemedim 6 ayın bitmesini beklicem
Mormenekse34 3cocukannesii birkac dr a danissam iyi olacak o zaman Iki kararda da icim rahat degil ama 2 dozum var diye rahat olmaliym diye dusnyorum
Esmaonur Mormenekse34 doktorum 14. haftadan sonra yani üçüncü ayı tamamlayınca olmamı önermişti, ben öyle yapmıştım