busrayz yudum yudum soğuk süt olmadı yoğurt olmadı salatalık 😀bir şeyler yiyip hemen uzanmayın garanti geri tepiyor yanmayla beraber. Yüksek yastık başınız direkt uzanma pozisyonundayken de çok yanıyor hafif oturur gibi uyuyordum ben aşırı olduğu zamanlarda biraz daha rahat oluyor o zaman 😂 benim yöntemler bu şekilde 😂 eğer hiç bir şekilde yatışmazsa doktorunuzdan ilaç istersiniz kullananlar var