Ozz_3009 Merhaba öksürük yaşamadım şuan 30 haftalığiz 14.haftamdan beri nefes darlığı var , vikis sürüyorum bazen burun ucuma , burun bandi da denedim çift yastık ile uyuyorum , bende biraz erken başladı nefes darlığı gece çok uyanıyorum nefes almak için