Merhaba , 24. Haftadan beri suyum sınırda olduğu için tedirgin bir şekilde 32. Haftaya geldik. En son geçen hafta doktor bebeğin suyu çok azalmış hatta gelişimini etkilemeye başlamış 10 gün gerilik var dedi. Sağolsun bize gün aşırı serum başladı protein ağırlıklı bol sulu yaşadık😊 bugün(33.hafta) bebeğimin suyunun normal seviyeye geldiğini ve 1 haftada 500 grama yakın aldığını öğrendik. Tekrar azalma olmaması için 3 günde bir seruma devam ediyoruz. Rabbime hamd olsun. Rabbim tüm şifa dileyenlere şifa nasip eylesin🥰