Merhaba hanımlar yarın 13,5 saat uçak yolculuğum var 15 haftalık hamileyim.. doktor uçuş raporu verdi. X-ray cihazlarında radyasyon yok deniyor ama emin değilim .. ayrıca uçak fobim var genelde kısa süreli bile uçsam sakinleştirici yada 2-3 kadeh alkol alırdım anksiyetem olduğu için uzun yolculuk yapmak zorunda kalanlar tavsiyeleriniz nelerdir? kalbim sıkışıyor düşündükçe 😔🤦♀️Şimdiden teşekkür ederim 🌸