Kubos01 İlk doğumum şeker yüksekliğinden erken doğum yaptım 2.Cide önlem amaçlı erken test yaptılar aç karnına 112 yükleme 1.saat 177 2.saat 105 gibi bişeydi
ikramomm Kubos01 şeker yüklemesi ne oluyor hiç bir fikrim yok üstte kalsın bana da açıklayabilecek var mı
aysnrsvs Kubos01 bu arada bende 19 +3 haftaligim ilk gebelikte şekerim yükseldiği için bu hafta yapılacak şeker yuklemesi
gzm6 ikramomm gebelik şekeri varmı yokmu ona bakılıyor değerine göre önce aç karnına kan veriyorsun sonra şekerli su gibi bişey içiyorsun içtikten 1 saat ve 2 saat sonra tekrar kan veriyorsun o sonuçlara göre tespit yapılıyor
Kubos01 ikramomm gebelik şekeri çok ciddi bir sorun şekeriniz varmı yokmu diye belirleniyor ilk hamileliğimde olduğu için bundada önlem amaçlı erken yapıldı
Kubos01 ikramomm onu doktorunuz belirliyor şeker öykünüz yoksa gerek görmeyebilir sağlıkocagı tahlilinde belli olur bi sıkıntı olmazsa 27 hafta civarı şeker yüklemesi yapılıyor
aysnrsvs Kubos01 korkmayın rabbim daha büyük sağlık sorunları vermesin inşallah zor oluyor geçici süreç