Busrabuyuk Herkese merhabalar, 33haftalık hamileyim erken Doğum riskim var doktor her hafta gelip NST yaptırmamı söyledi fakat bazıları ise alttan muayene yaptırma doğumu hızlandırır diyor kafam çok karışık ne yapmalıyım bu durumu yaşayan var mı?
aysenturna Busrabuyuk erken Doğum riskiniz varsa eğer doktorun önerilerini dikkate alın bizlerin değil
CansuBuzdemirSoylu Canm ben tüp bebekle hamile kaldım ve 2 haftada bir alttan ultrasonla bakıldı. Basta bende zarar geleceğini düşünüyordum fakat 28. Haftamda rahim ağzı inceldiği için erken doğum riskim vardı buda sadece alttan ultrasonla görülebiliyo eğer bakmasalardı kızım cok erken doğmuş olacaktı. O yüzden doktorları dinlemekte fayda var cok geçmiş olsun inşallah zamanında sağlıklı bir doğum yaparsjn
NidaEzgi Benim 27 haftadan beri erken Doğum riskim vardı buna rağmen doktorum alttan muayene etmedi 37.haftada kontrol etti ki pazartesi Doğum nasipse bilgim var desem yalan olur ama benim doktorum bu şekilde ilerledi belki işine yarar diye söyliyim ben💁♀️