ahududuyapragi Ben 40+2yim, beklemek mental ve fiziksel olarak yoruyor ama daha çok mental olarak beni yordu, kakasını mı yiyecek hareket mi azaldı vs gibi vesveseler geliyor, bikaç gün daha bekleyip cumaya doğmazsa sezaryen ya da suni artık neyse müdaheleye izin vereceğim