3033 Hala isme karar veremedik erkek bebeğimiz olacak inşallah 😊 Günalp Gökalp Sizce hangisi güzel ☺️
merakliblog 3033 günalp i ilk defa duydum ama yakıştıramadım, Gökalp daha iyi bence . Ben olsam sadece Alp koyardım o ayrı😂
Civcivinannesiii 3033 bizimde iki isim vardi günalp ve aybars tı Biz aybarsi sectik 😍😍 Size günalp diyesim var🙈🙈anlami gunes gibi aydinlik isik sacan demek💙