Aysegulyeko 10+4 haftalık hamileyim. Geceleri yatarken karnımda böyle rahatsızlık hissi oluyor sabah kalkınca oturunca geçiyor ama böyle sanki karnımın içi nefesimi tutuyormuşum gibi bir his veriyor böyle olan var mı