Gamze772 Kızlar ben dewlet hastanesinde doğum yapacam nasipse kontrollerime hep özele giittim ama biraz sıkıntılıyız maddi açıdan dewlettede tereddütlüyüm sizin fikirleriniz önemli devlete giden doğum yapan yardımcı olun bana
Ladess Gamze772 her devlet Hastanesi kötüdür diye düşünmüyorum, öyle şartlanmayın. Elinizden geliyorsa bulun buluşturun özel yapın olmuyorsa ısrara gerek yok,herkes birşekild doğuruyor.Her şekilde Allaholsun yanınızda 🙏
Sedefali Gamze772 özel hastanede Doğum yaptım ama keşke devlette yapsaydım deyip durdum artık devlet hastaneleri daha temiz içinizi ferah tutun ☺️
Caglaaa Gamze772 ben hem özele gidiyorum hem devlete ama devletteki doktorumdan çok çok memnunum guler yüzlü esprili içini rahatlatmak için konuşuyor şuan hatta özeli bırakmayı bile düşünüyorum
Ecrinimleyla Gamze772 valla canım şans işi bu çok iyi doktorlara ebelere denk gelebilirsin çok ilgisizlere de denk gelebilirsin ama ben mecbur kalmadıkça tavsiye etmiyorum ilk Doğumum devletteydi çok tecrübeliler ama çok ilgisizler sızlanma bağırma diye azarladılar bizi ben orda geberiyorum acıdan gel de bağırma 😂😂😂
Gamze772 Ladess Loyam Yasemin34 Humus kubranur58 Buenno Ecrinimleyla Pelinzade esrmhmt Sedefali Caglaaa Birglbiray kızlar hepinize çok teşekkür ederim fikirlriniz için allah hepimizin yardımcısı olsun inşallah 🌹
esrmhmt Maddi veya değil bende devlette yapıcam ne gibi bir sıkıntısan korkacağız ki en fazla 3/5 kişi aynı odada 1/2 gün kalırız sonra normale döneriz. Çok takılmayın bence👍
Birglbiray Ben devletten doğum yapacam bence özelden de daha iyiler tamam bazı şeyleri özele göre daha farklı ama devlet daha iyi bana göre
Buenno Gamze772 bence küçük bir özel hastanede doğum yapcagınıza iyi bir araştırma hastanesinde doğum yapmanız çok daha sağlıklı olur diye düşünüyorum...çok türedi bu 4-5 katlı minyatür düşük bütçeli özel hastaneler ve şikayetler çok fazla oluyor yeni doğan yeni bakımı varmı donanımlı bir hastanemi?...tabi ki siz yine iyi araştırın ve kalbinizin sesini dinleyin 🙏🏻
kubranur58 Gamze772 anlam ilk soğumunu özelde yapti ikimci doğumunu devlette resmen çatalda kendi doğuruyordu ebeler uyuya kalmiş ablamın çiğliklari dişariya kdr duyduk ebeyi dövcekti az kalsin o derece düşün yani canim eşim ablama bacı dedi bacıni devlete götürücem orda doğursun dedi blamda seni parçalarım sen ne diyon canlı canlı kesiyorlar dedi kızmışti
Humus Gamze772 bence dewlet daha iyi. Ozeller para icin herseyi yapioyo. Bebegin ciddi sorunu olsa bile zaten hemen egitim arastirmaya sewkediolar. devlete gittiginde pohphlanmayi beklemezsen cok guzel gecer randewularin. Sagligina kontrellerine cok onem weriolar. İsini yapiyo. Sadece ozel hastaneler gibi tatli sozler ilgili cumleler kuramiyolar.
Yasemin34 Ben devlet hastanesini tavsiye etmiyorum maddi durumu iyi olmayanlar için olabilir ama ben geçen gittim muaneye hiçbir şekilde ne bebegin kalp atışını ne cinsiyetini hiçbir şekilde söylemiyor odaya ikişer hasta alıp birden kontrol edip kafalarından salıyorlar ve doktor içerde diyor çok hasta var hemen hızlı hızlı alıp bitirelim dediğine şahit oldum ben tarama testi yapıcaktım bana geç kaldıgımı söyledi ama ondan önce gitigimde bana bu haftada gel demişti yani ben 3 defadır gidiyor gitmez olaydım herşey sıfır ben özel hastaneye gidince bebegim hakkında daha güzel bilgi veriyor herşeyini gösteriyor benim içimde rahat oluyor paramı veriyorum ama paramlada rezil olmuyorum .
Loyam Bulunduğum ilçede özel hastane yok ben de devlette yapacağım doğumu, bir nevi mecburiyet yani allah İyİ insanlarla karşılaştırsın inşallah 🙏