Kızlarım merhaba,
Benim oğlan 40 günlük uzamış sarılığı var kilo alımı cok iyi 3600 dogdu şuan 40 günlük 5.500 gr. Gelişimi iyi hareketleri uyanması acıkınca artk kendisi kalkıyo. İlk günler zorla uyandırıyorduk. Şuan kendisi kalkıyor şimdi sorum size şu yine eskisi gibi iki saatte bir emzirmelimiyim Doktoru üç, üç buçuk saat uyusun elleme dedi çünkü gelişimde sorun yok dedi. Uzamıs sarılık için testler alındı bir sürü sonuç bekliyoruz. Sizce bu uyandırma olayı olmalı mı? Her açtıgımda çişli bezide oluyor