heleninannesi06 19+4 olduk sol tarafıma yatınca karnımın sağ tarafı şişiyor hafif ağrıtıyorda sırt üstü yatınca normal uyuyabiliyorum sadece bebiş mi sebep ilk gebeligim sıfır bilgi yardımcı olursanız çok sevinirim 🍀