gamzebzk lütfen alın, ben çektim siz çekmeyin :) :) çünkü kabızlik olunca ikinmak da iyi görülmüyor doktor zorlanma çok demişti hem hemoroid açısından hem bebisi içeride zorlamak açısından. O yüzden inşallah kabizlik yaşamazsın arkadaşım :) hem kuru meyve tavsiye ediliyor zaten, vitamin olsun bebise :)