deletedmom87894 Nasıl gidiyor bebişlerinizin boyu kilosu ne kadar bugün öğrendim 21 cm 328 grammış iyimi
Aysegulaman02 deletedmom87894 ideal bence 20. Haftada biz de 390 gramdık🥰 şuan 25 e girdik kaç olduk bilmiyorum
arzm28 Kac haftada gidiyorsunz acbaa doktora beni 5 haftada bir çağırdı 17 de gitmiştim 22 de gidicem
deletedmom87894 arzm28 bende 18 de 3 lü için gitmiştim 20. Haftamda üçlü sonuçlarına baktırmaya gittim kan tahlili isteti 21. Haftamdada detaylı ultrasona gireceğim inşallah ayda bir çağırıyorlar genelde
arzm28 deletedmom87894 2li tarama yaptırdınız mi ben 2li yaptrdm temiz ciknca 3 lu ve 4lu istemedi detayli istedi sadece
EmineTerxi Bende ikizlerime hamileyim 19 haftada 380 gr biri 385 gr biriydi boylarına hic bakmadım şuan 21 haftaligim 23 te gidicem kontrole
deletedmom87894 arzm28 yaptırdım cnm 2 ki temiz çıktı ama doktor yinede istedi 3 lüde temiz çıktı allaha şükür
EmineTerxi deletedmom87894 ben hiç bir tarama testini yaptirmadim detaylida yaptırmayı düşünmüyorum be olursa olsun dogurcam zaten bebeklerimi olumsuz şeyler duymak istemem işte %80 şu var falan diyorlar kafa karışıyor ilk hamilelik ama yinede yaptirmadim