Hasret_Ali squad sporu hamilelikte beli bir dönemden sonra iyi olduğunu söylüyorlar açılmı kolay doğumu sağlıyormuş bu doğru mu kaçıncı haftada yapılmaya başlamalı tehlikesi var mi bilgisi olan yazabilir mi zahmet olmazsa
hunilimom Hasret_Ali 37 den sonra felan olabilir ben sancı çekerken de squat yapmıştım İnan bi rahatlıyor gerçekten
Ozlem2904 Hasret_Ali hamileligin basindan beri yapiyorum sorun hic yasamadim 🤰 bide squat etkisimi bilmiyorum ama 29.haftadan beri bebegim baş asagi dogum pozisyonunda 37+1 olduk halen yapiyorum pelvis kemiklerimi rahatlatiyo
hunilimom Hasret_Ali riskli mi bilemem sonuçta kasları çalıştırmaya yardımcı ben hep normal tuvalete oturdum o da kalkıp oturmama yardımcıydı