Kızlar merhaba şimdi doktordan geldim 35+1 deyiz bebeğim normal doğuma hazırmış erkenci yani zaten başından biliyorduk en fazla 2 hafta durur gibi dedi doktorum kasılmalarım sancılarımda var fakat bu plasenta yaşlanması canımı sıktı suyun iyi herşey yolunda dedi ama ne biliyim bu haftalarda bunu yaşayan var mı aranızda ?