Pemberuya benim hormon kontrollerim yapıldı prolaktin ( süt hormonum) yüksek çıkmıştı doktor Budak tetikleyebilir demişti , prolaktini düşüren bi hap içtim 1 ay sonraydı galiba hamile olduğumu öğrendim :) birde ben olursa olsun düşünmeyin canım çocuk odaklı olursanız da olmuyor stres yapma 😘