Kızlar merhaba. 30 haftalık hamileyim. Çatlağım çok şükür yok ya da en azından şu an için yok 🥴 Göbek deliğimin etrafı sadece inanılmaz kaşınıyo bakıyorum çatlak mı var diye bişey de yok. Ama böyle küçük küçük izler oluyo karnım kıpkırmızı oluyo. Çok tatlı kaşınıyo gece başlıyo özellikle. Ellerimi soğuk suyla yıkayıp karnıma dokunuyorum dalinin bebek yağı ile de karnımı ovuyorum yatıyorum. Ama kaşıntıya anlam veremiyorum neden kaşınıyorum ben 😌😂🥲