EbrarsununAnnesii Merhaba anneler benim hcg 1032 çıktı pozitif dedi ebe sizce ne kadarlıktır yarın saglık ocagına gidicem merak ediyorum
Denizvegokyuzu EbrarsununAnnesii Son adet tarihinin başlangıc tarihinden hesaplanıyor doktorlar da öyle hesaplama yapıyor 😇
Emleyla EbrarsununAnnesii ya ben bu betaya göre kaç haftâtik buna inanmıyorum betam yüksekti ama haftam normâldi beta öndeydi. Yâni haftanın betayla alakası yok bence ya
Sebu1 Beta değerine göre belli olmuyor diye biliyorum ama yine de haftalara göre beta değerlerinin bulunduğu aralıklar yazıyor internette oradan bakabilirsin canım