Babysibel Merhaba hanımlar 26 haftalık hamileyim birkaç gündür bebeğimin hareketlerin de azalma var sizlerde de oldu mu ? Yani hissediyorum ama birkaç gün önceye nazaran çok çok az
gzm6 Babysibel benimkide 26.haftada benimde öyle bazen oluyor hareketleri baya hissediliyor bazen oluyor ara ara normal ama daha küçükler 🥰
dilara_cinar99 Babysibel Bu ara benimki de öyle canım bende 26 haftamdayım hareketlerini assagida hissediyorum önceki günlere göre daha az 🤷🏻♀️
gzm6 Babysibel evet haklısın benimde gün içinde haraket etmiyo bazen karnımı falan okşuyorum dürtüyorum yok yine sonra akşama hafif canlanmaya başlıyor keyfine göre 😊 cinsyet ne cnm