Cagla47 ben kullanıyorum normalde yazın dısarıya asıyordum ama kışın bebek odası boştu önceden oraya asıyordum ama tabi kuruması cok uzun sürüyordu hele çarsaf nevresim cok zor. Kurutma makinası için yerimde yoktu ama bebek olunca aldık balkona koyduk çok memnunum. Kıyafete göre program seçersen çektirmiyor. İlk kullandığımda bende çektirmiştim🙈 sonra öğrenince bişey olmuyor tavsiye ederim kesinlikle siemens benimki