Ben 18 yaşımdayken filan oldum ameliyat 2 büklüm oldum fıtık patlamış tı felç olucaktım o derece ağrı ağrılarım vardı ayağımı hissetmiyorum bazen uyuşuyodu duvarlara vururdum ayağımı..
Şimdi 4 tane daha var bnde fıtık ama çok şükür ameliyattan sonra hiç ağrım olmadı çok dikkat ediyorum ama eğilip kalkarken ağır kaldırmam fazla çok şükür karşıma Rabbim iy bir doktor çıkarmıştı o sene🙏