zeynepmelek 10 günde 1 yazdırabiliyorsunuz raporunuz yoksa toplu yazmazlar ben özel hastaneye gidip rica ettim hemen rapor çıkardılar diğer gün sisteme geçti ilk aldığım için bir kere sağlık ocağından yazdırdım tam 9 kutu 0 TL aldım 9 kutu sonrası eczaneye gittiğimde direk 9 kutu daha verecekler rapor geçerlilik süresinde 1 yıl tavsiye ederim bende sizin gibi her 10 günde oksapor peşinde koşuyordum çok büyük kolaylık oldu