Fiyatı çok kaçıkta olmasın çok dandikte olmasın hangi marka model aldınız
Oznury1907 benimki braun 3030 çok memnunum
Oznury1907 nec aldım çok memnunum
Oznury1907 Ben koltuk altı kullanıyorum canım
Cicilibicili şuan oda 650-700 olmuş 😞
Oznury1907 ay cidden mi ya🥲 ben 270 mi neydi aldığımda çok fazla olmuş
Merinosunannesii koltuk altı mı kullandığınız ateş ölçer
Rum-1 yok canım temassız Koltuk altı gerçekten çok zor oluyor
Merinosunannesii temassız yanıltıyor diyolar aklım karıştı benimde 😂
Ben braun koltuk altı ölçer aldım çok memnunuz 😇
Rum-1 valla benimkinde bi problem yaşamadım