Yesimtmr Ay daha dün gittim ikili taram için 90lira dediler bugün aradım randevu almak için 420 lira deniyor şaka galiba
gzm6 Yesimtmr ben doğum paketi aldım Etimesgut şubesinden ama 2 buçuk ay önce falan 6500 e bi tanıdığımda 1 2 hafta önce aldı aynıydı fiyatı yine
Yesimtmr gzm6 Doğum paketini sormaya fırsat vermediler ki hangi doktora gidiyorsunuz birde ücretin tamamını mı veriyorsunuz
gzm6 Yesimtmr Ebru biberoğluna gidiyorum biz peşin verdik ama bazı kartlara 4 taksite kadar yapılıyordu sanırım
gzm6 Yesimtmr memnunum çoğu kişi ona gidiyor zaten o kadar çok hastası olmasına rağmen hep enerjik ve güler yüzlü wptan falan bişey olduğunda yazabiliyorsun ilgili yani çokta tatlı instagramına bakabilirsin