kelebek1717 gunesligun benimkisi de 29 aralık.Dün test yaptım negatif ama 1 saat kadar sonra silik cizgi çıkmış.Kuruma.çizgisidir zaten.
1mucize_bekleyis gunesligun benimde bat 25 bugun catlatma ıgnesının 11.gunu etkısı gecmısmı dıyr yaptım negatıf cıktı bakalım degısecekmı🤗
Emine2222 gunesligun benimde bat 23 ama adet olacakmisim gibi kasiklarim be sirtim agriyir test yapmsammi diye dusunuyirum insAllah bu ay tutmustur 😭😭
pijamaboregi gunesligun hamileyim kuzum ben ☺️❤️ 20. Haftamdayım inşallah sizlerinde gönüllerine göre nasip eyler rabbim
gunesligun 2kizanasi yaaa bende yapacaktm evde test yoktu. Şu an işteyim. Çıkınca yapıcam inş. Ne yapalım üzülmicez. Sende üzülme bi daha ki ay olur. Sonraki olur. Sabırrr😇
gunesligun pijamaboregi eğer düşük yapmasaydım bende 20. Haftamda olacaktım şu an. 12. Haftada kürtaj oldum malesf Allah sana kucağına almayı nasip etsin🤗
2kizanasi gunesligun bi kızım bide kaybım var bu ay çok ümitliydim hayırlısı bakalım 🥰 Sizde haber Edin mutlaka
Snglseyma Benim bat 27 beklym belirtde yok karın ağrım var ama bu ağrı değişik adet ağrısına benzemyo
gunesligun Snglseyma benim bat 24. Sen cumayı bekle canım. Varsa çıkar o zamana. Belirti olmasına gerk yok. Hiç belirtisz de oluyr
gunesligun 2kizanasi e aynı bi oğlum bi kaybım var. 12. Haftada kürtaj oldm. 28 ekimde. Oğlum da bir buçk ay sonra 2 yaşında olack inş. Ben çok ümitli değilm aslında tam yumurtlamada ilişki olmadı
2kizanasi gunesligun Kızım 18 aylık benimde :) 15 haftalık düşük yaptırıldı sonra kürtaj 6 Ay önce. Yumurta 24 saat yaşıyor aslında ben denk getirdim heralfe ama emin de değilim bende
gunesligun kelebek1717 evet canım 1 saat sonra sayılmaz ama erken senin. Tekrar yaparsın 3 gün önce yeter. Bu geçersizdr bence