Deniz93 Herkese merhaba 🌺 Cinsiyet öğrenmeye gittiğinizde tahlil de yapılıyor mu? 27 Aralık randevum var cinsiyete bakarız dedi doktor sadece cinsiyet için mi çağırdı beni diye merak ettim 🥰
Biyo_logg Deniz93 Yine de kesin bilemez çünkü ben kaç kere gittiğimde arkası dönüktü o yüzden gitmeden tatlı şeyler ye hareket etsin ve afedersin çişini tutmaya çalış mesane baskı yapınca topu havaya kalkıyormuş ve cinsiyet belli oluyor muş 😀
Deniz93 minikkminik 27 Aralık pazartesi gel dedi doktor tam 17 haftalık oluyorum 🥰 geçen ay ikili test için gittiğimde daha erken goremeyız dedi 27 Aralık gel dedi. Sadece cinsiyet için mi merak ettim 😇
minikkminik İsterseniz üçlü test veya entegre testi yapıyorlar bana 16.haftada sormuştu doktor testler isteyip istemediğimi ve cinsiyeti de o hafta kesinleştirmişti 😊