YagmurEnsari Zehra1606 Merhaba 38 +4 olduk bizde ama her şekilde sancı agrı kasık ve çatı kemiği batmasıda yaşıyorum ama nst de hiç bişi yapmıyor :( doğmak istemiyor bekliyoruz ☹️
beyah Zehra1606 Galiba öyle ya bugün adaçayı ahududu çayı falan aldım doktorum iç dedi bakalım etkisi olur umarım
Beyza97 Merwenursaka tam 41 i beklemek istemedi açıkçası ben de istemedim Allah korusun hafta ilerledikçe kakasını yeme durumu var. O yüzden 40+6 da suni sancıyla doğumu başlatacak
Denal Beyza97 suni sancı açıklık yapıyordu degilmi bn de Perşembe 40 olqcam pazara kadar dogurmazsan suni istiyecem
beyah Denal canım etkisi var sancı yapıyor açılmayı sağlıyor rahatlatıyor dün sordum ben doktora sabaj ve akşam içebilirsin dedi günde 2 kere biraz uyku yapıyor onun dışında sorun olmuyo