Kızlar selam bilen bilir 31+2 haftalık hamileyim bebeğime TGA teşhisi kondu (aort sağ ventrikülden, pulmoner arter sol ventrikülden çıkıyor yani vücuda doğumdan sonra ilk nefesinde kirli kan pompalanacak ) heyet 37. Haftada sezaryen dedi 38. Haftada da olabilir dedi. Açık kalp ameliyatı olacak ve iki damarın yeri değişecek. Ve bir süre yoğun bakımda kalacak. Bu şekilde bir durum yaşayan var mı. Yoğun bakım süreci nasıl oluyor neler vermemiz gerekiyor her gün süt sağıp mı götürüyoruz. Yoğun bakımdayken görebiliyor muyuz. Aklımda çok soru işareti var. Devlet hastanesi olduğu için çok bir bilgi verilmiyor maalesef . Kusura bakmayın biraz uzun oldu.