Sabah kan vermek için sağlık ocağına gittim ebe ne için kan veriyorsun dedi gebelik için dedim var mi dedi pozitif mj falan "valla ince bir çizgi gördüm dedim (oyle bisi kesinlikle yok) 🤭 yani 14 gun oldu dedim oysa 12 gün oldu 🤭 bir tek regl gecikmesini dogru soyledim 8 9 gün gecikti diye. Kendimi kötü hissediyorum ya 🙄 Doktorda kayıt aldı ebe gebe dedi falan. Sonuçlar persembe çıkar dediler ama ben barkodu falan fotoğraf çektim sanirim internetten daha kolay öğrenebilirim di mi?