Han Bizde ara ara yalancı sancılarımız oluyor 38+2 günlüğüz bakalım prensesimizin canı ne zamn gelmek istiycek 😍
Ozlemmmmm Han yalanci sanci dediginiz nasil oluyor benim geceleri uykumda adet agrisi oluyor boyle bisey mi
Sinem52 38+5 im bende de hiçbir belirti yok akşam nst ye girdim hicbirsey çıkmadı. Bakalım ne zaman doğacak prensesim😊
Han Ozlemmmmm bnde normal agrı sanyodum bugün doktora dedim kasklarm doğru adet olcak mıs gibi agrı giriyor dedim yalancı sancı normal sancı belden kasklara dogru girer ve agrılar düzenli girer dedi