nurky0 Arkadaşlar cuma akşam beta sonucum 880. Pazartesi sabah tekrar kan verdim. Sonucum 2600. Artış normal mi acaba? İkiz gebelik olabilir mi?
MihrimahVeAnnesiii nurky0 Beta artışı ile çoğul gebelik teşhis edilmez. Değeriniz güzel hayırlı olsun.