nevarneyokk sonda uyuşukken ameliyathanede takıldı. Çıkarırken acı yok zaten hissetmiyorsun. Acı kısmı da şöyle. İlk ayağa kalkış bi tık zor. Dikiş yerin biraz acıyor. Doğal olarak neticede bir ameliyat ama zaten sürekli ağrı kesici veriyorlar. Çıkana kadar minimumda hissediyorsun acıyı. Gazını çıkarabilirsen gerisi o kadar kolay ki. Gazını çıkardıktan sonra bebeğini kalkıp sen bile alabiliyorsun emzirmek için. O kadar rahat yani. Birde sürekli yürümek lazım. Hasta psikolojisine girip yatınca toparlanamıyo insan. Kendini motive etmen gerek.