Azizaslan Kızlar dün 2. Dozumu yaptırdım kolum çok kötü hareketlerim kısıtlandı bu normal mi ağrıyı azaltmak için ne yapmak gerekir ilk dozda da 1 hafta ağrısını çekmiştim
Koalaninannesi Azizaslan bana ebe agri olursa parol yut demisti bide o aşı olunan yeri kolonya ile silmemi önermişti acini hafifletir diye ama önce bi sorun isterseniz