burcinvrl6006 Kızlar ortodonti tedavisi görüyorum haftasonu diş doktorum 20lik dişimi çektirmemi iltihap kapabilir bebeğe zararı olur dedi 21+2 haftalık hamileyim hiç böyle bişey yaşayan oldu mu?
ikizlerin_annesi__ burcinvrl6006 ama nasıl diş çektireceksin hamilelikte doktorunla görüştün mü ? Ya bilmiyorum ama benim annem tabi eski zamanlar ama dişini çektirdikten sonra bebeğini düşürmüş ama tabi korkutmayayım seni canım sadece iyice araştır doktorlara danış mutlaka
Busrabaksii burcinvrl6006 ben 17.haftamda 20lik dış cektirdim 18dede iki tane kanal yaptirdim canım hiç bir şey olmuyor Allah’ın izniyle ❤️ o haftaya kadar da üç kutu antibiyotik içmek zorunda kaldım. Doğuma kadar olan süreci düşünuncede antibiyotik miktarı çok fazla oluyor malesef
burcinvrl6006 Bende haftasonu doktoruma sorucam ona göre diş muayenesine gidicem bi muayene olayım bakalım belki diş doktoru yapmayacak.. içim rahatladı biraz olsun canım çok uyuşturuyor mu peki 😔