Merhaba güzel anneler
Ben 4 gün önce bebegimle ikili tarama testine girdik suan 12+3 haftigiz. Kalp atışını duyduk hopladi zipladi
Ama kendimi hamile değilmiş gibi his ediyorum göğüslerim agirmiyor dolgunlugu gitti ve kendimi daha enerjik his ediyorum
Gerci 2ci trimesterde daha rahat gecicek demişti herkes ama bana kalsa hergün gidip kontrol ettirmek isterim
Sizlerde bu durumu yasadinizmi yoksa benmi bosuna kuruntu yapiyorum…