nevarneyokk hay ağzın bal yesin ya. İster normal olsun ister sezaryen, doğum bi çok önemli bir olay yaşıyoruz. Hemen ardından düğüne gider gibi maşalı saçlar, bebeği bağrımıza bastığımızda onu rahatsız edecek güpürler içeren pahalı takımlar, porselen makyajlar, tüylü terlikler vs bana çok aşırı geliyor. 🤷🏻♀️