oyoyley merhabalar bizimde doğum tarihimiz kısmetse 17 temmuz :). Hiç bişey almadım daha almayacağımda ilk kızımdan kalan yenidoğan kıyafetlerini hiç atmadım eğer erkek olursa yine var erkeğinde giyebilceği tulumlar kızımdan kalan. Son aya kadar bekleyeceğim ablasının eskilenleri ile idare edeceğiz biraz :)