Ben 11 haftalık gebeyim ve kanama yüzünden hastanede yatıyorum kandaki enfeksiyon 20 cıktı gece 3 de asırı kanamam oldu uykudan uyandırdı vurlmadık iğne kalmadı kalcalarım çürüdü resmen ikiz hamileyim bebeklerin kalp atısı iyi rahimde bir açılmada yok inan ne yapacagımı sasırdım agır bir iş yapma diyor ama 2 gündür hastanede paso yatıyorum allahım hayırlısıyla kucagımıZa almayı nasip etsin cok yorucu bir süreç 😔