Mikmikbuk ozgeis ben haftaya olucam perinatologta ol dedi 😌geçen hafta tetenoz olduğum için araya 2 hafta koyup olucam
Selin12- ozgeis doktorum bana olma 3. Dozu doğumdan sonra yaptır dedi oyuzden ben olmadım çok istedim ama doktorum yaptirma diyince bekleme kararı aldım
1melisa ozgeis ben dün oldum aşırı agır geçiriyorum kusma kemik agrısı baş agrısı kol agrısı tat koku kaybı yaşıyorum aranızda yaşayan varmı
Ozlemyvz ozgeis ben de gebelikten hemen önce 2 doz biontech oldum. Bugün detaylı ultrasona gireceğim doktora soracağım 3. Dozu ol derse olurum
seymaydinn Bende kararsızdım çok ağır geçiyor gebeliğim birde aşının yan etkisi olursa hiç halim kalmaz diye ama bilgi sahibi kişilere danışınca olmak daha mantıklı geldi cumartesi olacağım bende
Azizinannesi2 ozgeis Ben ilkini olursak 5.doza kadar yolu var her ay olurum ama tek sorun ilk dozu olmamam 😂😂