Günaydınlar herkese ben 40haftaligim nişanim geldi ama açılmam yok rahim yumuşamış doktorum bana suni sancıyi açılmam olmadığı için onermedigini söyledi açılma olmayınca suni sancı bazen iyi sonuç vermiyor eğer sancinin gelmesini beklersen ve ever gelmezsede bu senin içinde bebek icinde iyi olmayabilir dedi ne yapsam bilmiyorum sezeryana da girmek istemiyorum benimle aynı durumu yaşıyan var mı?